- První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
- Možnost kdykoliv zrušit
- Odemykejte obsah pro přátele
- Nově všechny články v audioverzi
[name_short]
[notes.note_1]
[notes.note_2]
[name]
[notes.note_1]
[email]
Přihlášený uživatel
[number]
Platnost do: [valid.month]/[valid.year]
Možnost kdykoliv zrušit
Upozornění 2 dny před automatickou obnovou předplatného
Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.
Beru na vědomí, že budu dostávat obchodní sdělení, týkající se objednaných či obdobných produktů a služeb společnosti Economia, a.s. Odmítnout zasílání
Můžete si prohlédnout kompletní nabídku,
která obsahuje předplatné i na delší období a tištěné vydání.
Jste přihlášený
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Pokud potřebujete poradit, napište nám, nebo zavolejte na +420 233 071 111
Na opravy a stavbu nových dálnic, silnic či železnic dá stát příští rok 66 miliard korun.
Přinášíme výběr klíčových staveb, které budou stát nejvíce peněz.
Nejvíc - 5,6 miliardy - spolkne rekonstrukce a dostavba dálnice D1.
Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
Máte již předplatné?
Přihlásit se
Související články
Ministr dopravy Dan Ťok v rozhovoru pro Hospodářské noviny slibuje, že do Berlína povede dálnice na konci roku 2016. Zároveň tipuje, že v roce...
20. 8. 2015 ▪ 2 min. čtení
Extra
Prokletá D1. Rekonstrukce nejdelší a nejstarší dálnice v Česku nabírá zpoždění
Největší oprava v historii dálnice D1 se protahuje. Zatím jsou dokončeny jen dva úseky z 21 a dva finišují: na konci loňska přitom měly být...
19. 8. 2015
Téma: doprava
České dráhy překvapily a loni vydělaly skoro čtyři miliardy. Návrat cestujících tvoří jen menší část zisku
Rekordní zisk hlásí za rok 2023 dva největší železniční dopravci. RegioJet vydělal vloni před zdaněním asi 500 milionů korun, České dráhy skoro čtyři miliardy. Státem vlastněný dopravce tvrdí, že tím dokonce dokázal vymazat veškerou kumulovanou...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Silničáři mají vyřízené formality, plošný zákaz předjíždění kamionů začne na D1 platit už za pár dnů
25. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
Všechny zastávky autobusů v Praze by mohly být na znamení
17. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení
Mohlo být pražské metro přístupnější? S půlstoletím provozu slaví jubileum i původní, zavržená „mělká“ koncepce
16. 4. 2024 ▪ 7 min. čtení
Třetinu času je mimo provoz. RegioJet řeší problémy s čínským vlakem, přesto si ho možná nechá
17. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Téma: doprava
České dráhy překvapily a loni vydělaly skoro čtyři miliardy. Návrat cestujících tvoří jen menší část zisku
Rekordní zisk hlásí za rok 2023 dva největší železniční dopravci. RegioJet vydělal vloni před zdaněním asi 500 milionů korun, České dráhy skoro čtyři miliardy. Státem vlastněný dopravce tvrdí, že tím dokonce dokázal vymazat veškerou kumulovanou...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Silničáři mají vyřízené formality, plošný zákaz předjíždění kamionů začne na D1 platit už za pár dnů
25. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
Všechny zastávky autobusů v Praze by mohly být na znamení
17. 4. 2024 ▪ 2 min. čtení
Mohlo být pražské metro přístupnější? S půlstoletím provozu slaví jubileum i původní, zavržená „mělká“ koncepce
16. 4. 2024 ▪ 7 min. čtení
Třetinu času je mimo provoz. RegioJet řeší problémy s čínským vlakem, přesto si ho možná nechá
17. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Vybíráme z HN
Nejdřív zrušili bakalářské práce, teď VŠE zkrátí studium na magistra u poptávaného oboru
Pouhý rok výuky, pak několikaměsíční praxe a diplomová práce bude nově stačit k získání magisterského titulu. A to na Fakultě podnikohospodářské...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení
Největší skok za 30 let: na českých kolejích se začala chystat rychlost 200 km/h. Kdy a kde začne platit?
Na české železnici se chystá největší změna maximální rychlosti za posledních 30 let. Podle informací HN začalo ministerstvo dopravy a Správa...
26. 4. 2024 ▪ 3 min. čtení
Franz Kafka a Touha stát se indiánem aneb Nejekonomičtější příběh světa je věta
Kdyby tak člověk byl indiánem, vždy pohotový, a předkloněn ve vzduchu na pádícím koni, stále znovu by se zachvíval krátkými otřesy země, až by...
26. 4. 2024 ▪ 4 min. čtení