Cesta ke světovému úspěchu českého výrobce svítidel vedla skrze řadu slepých uliček. Až pod tlakem okolností před sedmi lety společnost Halla kompletně změnila svoji cenovou a exportní politiku, formu propagace a sortiment výrobků. Díky spolupráci s designéry se jí podařilo dostat zpět na výsluní. Dnes její svítidla sbírají různá designová ocenění, která společnosti otevírají dveře na nové trhy. Loni Halla prozářila komerční, administrativní, ale i rezidenční prostory v 45 zemích světa a utržila za to rekordních 270 milionů korun.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se