Rozhýbat děti ke sportovním aktivitám se snaží řada společností v Česku i v zahraničí. Často jde o podporu jednotlivých sportů. Například fastfoodový gigant McDonald's je v Česku generálním partnerem fotbalového turnaje pro žáky základních škol. Letos se koná jeho osmnáctý ročník. Zatímco v prvním roce se akce zúčastnilo 1316 škol a 27 tisíc dětí, loni už to bylo 3028 škol a 80 235 dětí. Chlapci i děvčata hrají ve dvou věkových kategoriích ve věku od šesti do jedenácti let. V rámci turnaje se vyhlašuje kategorie Nejlepší střelec, Nejrychleji vstřelený gól, Nejlepší brankář nebo Cena fair play.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.