Gevorg Avetisyan na pracovní cesty nejezdí. Má rád, když obchodní partneři dorazí za ním, nebo do světa posílá syna. Česko-arménský podnikatel, který ve Frýdku-Místku vyrábí medové dorty Marlenka, ale možná brzo udělá výjimku a vyrazí za oceán.

O jeho Marlenku se totiž zajímá americký maloobchodní řetězec Costco, po Walmartu a Tesku třetí největší retailový prodejce na světě. A to už je dost velká ryba, aby Avetisyan přehodnotil svoje zvyky. "Oslovili nás sami, zatím jsme měli několik jednání. Marlenku ochutnali, stejně jako naše další medové zákusky, a byli spokojeni. Teď si vyžádali životopis firmy, data k hospodaření," řekl HN Avetisyan.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.