Gevorg Avetisyan na pracovní cesty nejezdí. Má rád, když obchodní partneři dorazí za ním, nebo do světa posílá syna. Česko-arménský podnikatel, který ve Frýdku-Místku vyrábí medové dorty Marlenka, ale možná brzo udělá výjimku a vyrazí za oceán.

O jeho Marlenku se totiž zajímá americký maloobchodní řetězec Costco, po Walmartu a Tesku třetí největší retailový prodejce na světě. A to už je dost velká ryba, aby Avetisyan přehodnotil svoje zvyky. "Oslovili nás sami, zatím jsme měli několik jednání. Marlenku ochutnali, stejně jako naše další medové zákusky, a byli spokojeni. Teď si vyžádali životopis firmy, data k hospodaření," řekl HN Avetisyan.

Zatím jste si přečetli 20 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.