To, že se ze světa vlivem elektronických médií jednoho dne stane "globální vesnice", předpovídal kanadský filozof Marshall McLuhan již v 60. letech 20. století. O více než 50 let později se však ukazuje, že to nemusí být tak docela pravda. Alespoň ne podle největšího internetového prodejce módy v Evropě, německé společnosti Zalando. "Evropský trh je extrémně fragmentovaný. Máme zde rozdílné měny, poštovní služby, platební systémy i značky," míní šéf komunikace internetového gigantu Boris Radke. A dodává: "S odstupem největší odchylky jsou ale u zákazníků samotných."

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se