Zpráva o tom, že jedenadvacet let po smrti Kurta Cobaina vzniká jeho první sólová deska, vyvolala různé reakce: na sociálních sítích se dokonce píše o nechutném pokusu znovu kapitalizovat legendárního lídra skupiny Nirvana.

Přitom to není nic nového. Smrt umělce nebo rozpad kapely jsou silnými marketingovými elementy. Pokud šlo o opravdu výraznou osobnost, všimnou si jejího konce i ti, kdo populární hudbu vnímají pouze okrajově.

Mnozí umělci se díky tomu ze spodních pater zapomnění znovu dostanou na světlo boží. Kdo by si například ještě nedávno vzpomněl na anglickou zpěvačku Cillu Blackovou. Hvězda šedesátých let zemřela v srpnu na dovolené ve Španělsku a její desky se z ležáků proměnily v úspěšné zboží.

Zatím jste si přečetli 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.