Jaroslava Rezlerová, generální ředitelka společnosti Manpower Group ČR, hodnotí výsledky letošního průzkumu týkajícího se aktuální poptávky po odbornících na trhu práce takto: "Je potřeba změnit přístup k náboru a zapojit do HR kreativní marketingové myšlení - zaměřit se na nové cílové skupiny a nevyužité zdroje, protože používání stále stejných postupů nevede k nalezení nových zdrojů talentů. Stejně důležitý jako produktový marketing bude v příštích letech personální marketing, kdy budou firmy neustále sledovat a analyzovat své konkurenty na trhu práce a budou zavádět taková opatření, abyste se stali preferovaným zaměstnavatelem.

Zbývá vám ještě 95 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se