Dnes si na příkladu značky Ježkův statek ukážeme, jak se nemá dělat komerční komunikace. V nedávných dnech se prohnala internetem aféra tzv. Ježkova statku. Společnost Ježkův statek, s. r. o., se zabývá produkcí a prodejem džemů, kompotů, sirupů, mouky, müsli, nakládané zeleniny a mléčných výrobků. Tyto potraviny pak prodává mimo jiné v síti obchodů Sklizeno, specializované na tzv. farmářské produkty. Tedy výrobky malých, často rodinných firem.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se