Elektronická evidence tržeb patří k nejhýčkanějším nápadům ministra financí Andreje Babiše (ANO). Aby k ní i ostatní měli tak kladný vztah jako on, spustí se ještě letos osvětová agitace, za kterou Babišův úřad plánuje utratit až 41 milionů korun.

41 mil. Kč

chce Generální finanční ředitelství maximálně utratit za propagační kampaň k elektronické evidenci tržeb.

Reklamní agentury se ale do této zakázky pro Generální finanční ředitelství moc nehrnou. Poslední červencový den skončila možnost se do veřejné zakázky přihlásit.

"Obdrželi jsme zpracování od jednoho uchazeče, v tuto chvíli komise nabídku vyhodnocuje," říká Linda Paterová z Generálního finančního ředitelství, které má on-line sledování účtenek na starosti.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se