Opatření, která měla zlepšit rovnováhu mezi pracovním a rodinným životem, projednávala Evropská komise sedm let. Na konci června se konečně rozhodla návrh stáhnout a nahradit jej jiným, novým, lepším. Podle eurokomisařky Věry Jourové má lidem zajistit jednodušší skloubení pracovního života s péčí o rodinu.

I když nyní vůbec není jasné, jak se budou zaměstnavatelé tvářit na povinnost vycházet vstříc požadavkům rodičů (asi ne moc nadšeně), co všechno Evropské komisi poradí odborníci na lepší péči (pro začátek si nechají zaplatit studii) a jak dlouho bude nové projednávání trvat, není od věci se podívat na změny na pracovním trhu. A z toho vyplývající následné slaďování, pokud k nějakému vůbec může dojít.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru