Konference Tech World završila desetiletí rozvoje společnosti Lenovo, která se během let proměnila z původně výhradně počítačové firmy na jednu z významných globálních společností, která ve svém portfoliu nabízí široké spektrum uživatelské elektroniky.

„Nové logo a vizuální podoba společnosti Lenovo přichází v důležitém momentu. Svět technologií se neustále mění a jako světový lídr musíme udržet náskok před evolucí. Strategickým základem pro naši novou vizuální identitu je přesvědčení, že život odměňuje ty, kteří se na cestě za svými sny nebojí překonávat hranice, jsou neustále v pohybu a přitom se snaží zdokonalovat sebe sama. Tato filozofie shrnutá do motta „Never Stand Still“ nám pomáhá definovat nejen vizuální stránku nového loga společnosti Lenovo, ale také její další směřování do budoucna,“ říká Lucie Hajdová, marketingová manažerka Lenovo Česká republika.

Společnost Lenovo v nedávné době oslavila 10leté výročí své akvizice počítačové divize společnosti IBM. Tato změna pomohla společnosti Lenovo stát se technologickým lídrem s obratem 46 miliard dolarů ročně. Zároveň se stala pobídkou k rozvíjení nových podniků a zařízení, včetně divize chytrých telefonů a serverů podpořených akvizicemi společnosti Motorola Mobility a divize serverů x86 od IBM v roce 2014.

Lenovo logo blue

Lenovo logo red

 

New Lenovo logo

 

Lenovo logo energy

 

 

 

 

Na českém trhu drží společnost Lenovo významnou pozici v segmentu osobních počítačů. Silné postavení potvrzuje také na poli notebooků a tabletů, kde patří mezi tři nejpoužívanější značky na našem trhu. V loňském roce Lenovo také oficiálně uvedlo na český trh své portfolio chytrých telefonů a zároveň stabilně rozšiřuje nabídku serverů, síťových řešení a úložišť pro firemní i domácí využití.