Chvíli to na pódiu během sobotního slavnostního zakončení karlovarského filmového festivalu vypadalo na ideální scénář, o němž by se organizátorům jubilejního 50. ročníku ani nesnilo. Po dvou hereckých cenách pro české herce – Alenu Mihulovou za drama Domácí péče a Kryštofa Hádka za Kobry a užovky – visela ve vzduchu reálná šance, že by mohl po třinácti letech vyhrát hlavní soutěž český film. A u výjimečného snímku Jana Prušinovského Kobry a užovky by nikdo nemohl říct, že to byla „malá domů“. Stejně jako by nic takového neplatilo u vítězného českého dokumentu Mallory Heleny Třeštíkové.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.