Satirou a tupými údery do hlavy se nejlépe bojuje proti neonacismu bujícímu v současném, vlastní identitou nejistém Německu. Alespoň taková zdá se být premisa ztřeštěné komedie Heil od německého režiséra Dietricha Brüggemanna, který je největším jménem v letošní karlovarské soutěži.

Snímek o buňce popletených neonacistů, již unesou liberálního spisovatele afrického původu trpícího amnésií a jejichž šéf se rozhodne napadnout Polsko, aby získal srdce své milé neonacistky, je papírově jedním z černých koní soutěže. Do té film v sobotu vstoupil spolu s tradicionalistickým portrétem italské spisovatelky Antonia.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.