Na první pohled vypadá čerstvě uzavřené "manželství" fotbalové Sparty a sázkové kanceláře Synot Tip jako každý jiný sponzoring fotbalového klubu. Firma zaplatí, a její logo se objeví na dresech klubu.

Jak majitel Sparty Daniel Křetínský, tak Ivo Valenta, vlastník holdingu Synot, do něhož Synot Tip patří, ale vidí ve spojení víc. "Nejde jen o spolupráci na sportovním a mediálním poli. Je to krok, kterým jsme se jako zástupci našich skupin dostali blíž k sobě. I z toho může vykrystalizovat další spolupráce v byznysu," věří Valenta.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.