MillerCoors loni rozvezl 1,4 milionu řidičů

Americký prodejce piva, společnost MillerCoors, si stanovil tři pilíře odpovědnosti − životní prostředí, podporu komunit a odpovědnou konzumaci. Zlepšovat dosavadní cíle chce do roku 2020. Pivovarská společnost se výrazně zaměřuje na prevenci konzumace alkoholu u mladistvých i na to, aby opilí lidé nesedali za volant aut. Například na svátek svatého Patrika, na fotbal nebo hokej společnost vypravuje speciální autobus Miller Lite Free Rides a snaží se zabránit dopravním nehodám způsobeným řízením v opilosti. Jen za minulý rok podnik přepravil 1,4 milionu lidí. Projekt běží od roku 2009 a za tu dobu se bezpečně svezlo více než 13,5 milionu lidí. Do roku 2020 počet podle plánu dosáhne 20 milionů cestujících, kteří opilí nesednou za volant.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se