Když v roce 2013 generální ředitel mediální skupiny CME Adrian Sarbu odcházel ze svého postu, spolumajitel firmy Ronald Lauder mu vysekl poklonu: "Rád bych poděkoval Adrianovi za jeho přispění k úspěchu CME a vášeň, odhodlání a výjimečnou kreativní sílu." Následky Sarbuovy kreativní síly, které firmu přivedly k více než stomilionovým dolarovým prodělkům, se zjevně budou odklízet déle, než se čekalo. Pokud to vůbec půjde. Klenot skupiny − TV Nova a její věrný národ Nováků − je sice opět pod úspěšným řízením Christopha Mainusche a Michaela Del Nina v zisku. Ale to zjevně nestačí. Provozní zisk jen těžko pokryje kumulovanou ztrátu, která bobtnala za Sarbua. Akcionář Time Warneru tak drží CME na kapačkách a doufá v nějaký peníz alespoň z úroků dluhu. Na Nově se tak opět tancuje, ovšem jde o příslovečnou horní palubu Titaniku, tedy CME.

Zatím jste si přečetli 40 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru