Náš národ je velmocí v řadě ohledů. Kromě "provařeného" pití piva jsme vášniví internetoví diskutéři, kutilové a milovníci outdoorového oblečení, jež je řada občanů schopná si obléci při jakékoliv příležitosti. Co kdyby do střední Evropy přišlo antarktické klima! Češi jsou ovšem také známí tím, že rádi zkouší nové technologie a hledají možnosti, jak si přivydělat. Podle odhadů tak každý stopadesátý práceschopný Čech provozuje internetový obchod. Jak se ale v takové záplavě e-shopů odlišit a přimět potenciální zákazníky ke koupi? V červnovém vydání přílohy Podnikání Hospodářských novin jsme oslovili majitele známých i méně známých internetových obchodů a odborníky na e-commerce, abychom se jich zeptali na jejich tipy a strategie. Padesát získaných rad by mělo posunout vaše prodeje směrem k vysněnému cíli.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.