Spor o to, zda regulovat výši provizí a další podmínky prodeje životních pojistek, se vyhrotil natolik, že jej bude muset řešit pracovní skupina na úrovni vládní koalice.

Dnešní běžnou praxí je, že klienti prakticky první dva roky spoří pouze na zaplacení provize zprostředkovateli. Vzhledem k tomu, že klienti často mění pojistky po pěti letech, je to pro ně velmi nevýhodné.

Ministerstvo financí změnilo názor. Chce regulovat provizi u životního pojištění - čtěte ZDE

V článku se dále dozvíte

  • Spor o regulaci bude muset řešit pracovní skupina na úrovni vládní koalice.
  • Poslanec Ladislav Šincl z ČSSD navrhl omezit výši provize u životního pojištění na 150 procent ročního pojistného a prodloužit výplatu provizí ze dvou na pět let.
  • Pojišťovny souhlasí, ministerstvo financí a profesní organizace jsou proti.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE.
Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru
reklama