Peníze ještě nejsou všechno. Na podporu technického vzdělávání šlo loni v Česku skoro 300 milionů korun, z Evropské unie tímto směrem putují miliardy. Jenže i v případě, že se časem podaří děti přesvědčit, že tradičně neoblíbené obory, jako je matematika, fyzika nebo chemie, dokážou být zábavné a pro budoucí kariéru užitečné, může veškerá snaha ztroskotat na tom, že tyto předměty nebude mít kdo učit.

Vedlejším produktem dlouhodobého nezájmu studentů o přírodovědné obory je totiž právě nedostatek mladých učitelů těchto předmětů. Když žáci nechtějí technické obory studovat, logicky je nepůjdou ani učit na základní a střední školy. Kde by za to navíc dostali málo peněz. 

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 80 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.