Peníze ještě nejsou všechno. Na podporu technického vzdělávání šlo loni v Česku skoro 300 milionů korun, z Evropské unie tímto směrem putují miliardy. Jenže i v případě, že se časem podaří děti přesvědčit, že tradičně neoblíbené obory, jako je matematika, fyzika nebo chemie, dokážou být zábavné a pro budoucí kariéru užitečné, může veškerá snaha ztroskotat na tom, že tyto předměty nebude mít kdo učit.
Vedlejším produktem dlouhodobého nezájmu studentů o přírodovědné obory je totiž právě nedostatek mladých učitelů těchto předmětů. Když žáci nechtějí technické obory studovat, logicky je nepůjdou ani učit na základní a střední školy. Kde by za to navíc dostali málo peněz.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...