Ve společnosti PwC zjistili, že motivace zaměstnanců vzrostla, když jim ubylo vyřizování každodenního objemu mailů. Úspora času je jedním z přínosů podnikové technologické platformy − globální sítě Spark, kterou tato společnost se 180 tisíci zaměstnanci v mnoha pobočkách po celém světě už pět let používá.

"Před jejím spuštěním jsme si ověřili, že zaměstnanci denně minimálně 30 minut vyřizovali e-maily, až 74 minut hledali data potřebná pro práci, 33 minut trávili hledáním správné osoby, s níž mají pracovně něco řešit," uvedl Ján Uriga ze společnosti PwC Česká republika a Slovensko na konferenci Byznys v sítích, kterou koncem května pořádal odborný titul Moderní řízení mediálního domu Economia.

"To jsme chtěli změnit. Vybudovali jsme sociální síť, která usnadňuje komunikaci zaměstnanců napříč různými týmy i úrovněmi řízení a umožňuje efektivnější výměnu know-how, zkušeností a sdílení dokumentů," vysvětluje Uriga. V současné době je v síti zapojeno 82 % zaměstnanců společnosti PwC.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se