Stále je Google tou obdivovanou firmou, která nám usnadňuje život a v níž mladí lidé touží pracovat? Anebo se v našich očích stal mocnou korporací, která ohrožuje naše soukromí a prostřednictvím svého všemocného "algoritmu" rozhoduje o našich životech? Jak se Evropa dívá na jednu z nejmocnějších firem světa? Projektujeme do ní spíš své naděje, nebo obavy spojené s Amerikou? Anebo ji bereme jako nadnárodní společnost, která je dnes už podobně "evropská" jako "americká"?
Klást si tyto a podobné otázky, ale především na ně odpovídat je náplň práce Nicklase Lundblada, "hlavního lobbisty" firmy Google v Evropě.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...
Byznys podle HN
Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?
Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.
Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.
Přihlásit se k odběru