Neúčast na vyučování, problémy s disciplínou a chybějící zájem o školu. To jsou tři nejčastější faktory, které podle tuzemských učitelů mohou za to, že čeští učňové opustí školu dříve, než mohou obdržet výuční list. Tvrdí to alespoň nedávný průzkum společnosti Navreme ­Boheme, která se zabývá sledováním trendů ve vzdělávání.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Problémy se studiem často pramení z velmi malé finanční gramotnosti rodičů, kteří nutí své děti, aby přispívaly do rodinného rozpočtu.
  • Jako rozhodující moment pro dosahování dobrých známek se v průzkumu ukázal fakt, zda jsou rodiče zaměstnaní.
  • Téměř osmdesát procent učitelů doporučuje větší zavedení vzdělávání založeného na pracovních aktivitách žáků.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.

Peníze podle Leoše Rouska

Máte zájem o informace z ekonomiky v širších souvislostech?

Zadejte svou e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr informací, které se během týdne objevily v médiích. Těšit se můžete na komentář událostí od Leoše Rouska, hlavního analytika Hospodářských novin.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru