Kdybyste ho potkali na ulici, asi byste ho minuli bez povšimnutí. Na Bohuslavu Pichovi není na první pohled nic zvláštního. Obyčejný muž středního věku. Jenže první dojem klame. Tenhle muž je výjimečný. Je jedním z vyvolených, kteří znají recepturu, podle níž se připravuje nejznámější český likér. Karlovarská Becherovka.

Jednou týdně se Bohuslav Pich zavře v místnosti v prvním patře závodu Karlovarské Becherovky a v přísném utajení se pustí do míchání nejpopulárnějšího českého likéru. To, co se v následujících čtyřech až pěti hodinách odehrává, je kombinací jemné lékárnické práce a vzpírání. Během jednoho dne je zapotřebí s pečlivostí odvážit a namíchat čtyři várky směsi, z níž bude za měsíc Becherovka. Jednu várku přitom tvoří asi 400 kilogramů bylin.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Byznys podle HN

Nechcete, aby vám uniklo to nejdůležitější?

Pro naše čtenáře připravujeme každý týden newsletter o byznysu a finančních trzích. Stačí zde zadat svůj email a každý pátek od nás dostanete souhrn událostí, které byste neměli minout. A přidáme osobní tipy čtyř osobností newsroomu Hospodářských novin. Píše Martin Jašminský, Luděk Vainert, Luboš Kreč a Petr Kain.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru