Adidas, fungující od roku 1924, stál na rozcestí už jednou. V roce 1948 se bratři Dasslerové v podnikání rozešli a vznikla konkurenční značka sportovního vybavení a oblečení Puma. Teď firmě se třemi pruhy ve znaku hrozí ztráta pozice v Americe, na trhu pro sport zásadním. Už léta pak bojuje s konkurentem Nike na poli klíčového sportovního odvětví, fotbalu. A z mnoha pohledů se zdá, že může prohrávat. Nejen proto, že se v roli dlouholetého sponzora "kamarádí" s problémovou organizací světového fotbalu FIFA, která v těchto dnech bojuje o své renomé v neprůhledném stínu korupce.
Důsledek toho všeho: akcionáři panikaří a požadují po managementu změny celé strategie firmy. Thomas van Schaik, který se stará o image a renomé Adidasu, byl minulý týden na konferenci Engage Prague 2015. Hospodářským novinám pak poskytl rozhovor o všech nových klíčových výzvách legendární značky.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...