Adidas, fungující od roku 1924, stál na rozcestí už jednou. V roce 1948 se bratři Dasslerové v podnikání rozešli a vznikla konkurenční značka sportovního vybavení a oblečení Puma. Teď firmě se třemi pruhy ve znaku hrozí ztráta pozice v Americe, na trhu pro sport zásadním. Už léta pak bojuje s konkurentem Nike na poli klíčového sportovního odvětví, fotbalu. A z mnoha pohledů se zdá, že může prohrávat. Nejen proto, že se v roli dlouholetého sponzora "kamarádí" s problémovou organizací světového fotbalu FIFA, která v těchto dnech bojuje o své renomé v neprůhledném stínu korupce.

Důsledek toho všeho: akcionáři panikaří a požadují po managementu změny celé strategie firmy. Thomas van Schaik, který se stará o image a renomé Adidasu, byl minulý týden na konferenci Engage Prague 2015. Hospodářským novinám pak poskytl rozhovor o všech nových klíčových výzvách legendární značky.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se