Adidas, fungující od roku 1924, stál na rozcestí už jednou. V roce 1948 se bratři Dasslerové v podnikání rozešli a vznikla konkurenční značka sportovního vybavení a oblečení Puma. Teď firmě se třemi pruhy ve znaku hrozí ztráta pozice v Americe, na trhu pro sport zásadním. Už léta pak bojuje s konkurentem Nike na poli klíčového sportovního odvětví, fotbalu. A z mnoha pohledů se zdá, že může prohrávat. Nejen proto, že se v roli dlouholetého sponzora "kamarádí" s problémovou organizací světového fotbalu FIFA, která v těchto dnech bojuje o své renomé v neprůhledném stínu korupce.

Důsledek toho všeho: akcionáři panikaří a požadují po managementu změny celé strategie firmy. Thomas van Schaik, který se stará o image a renomé Adidasu, byl minulý týden na konferenci Engage Prague 2015. Hospodářským novinám pak poskytl rozhovor o všech nových klíčových výzvách legendární značky.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Odesláním objednávky beru na vědomí, že mé osobní údaje budou zpracovány dle Zásad ochrany osobních a dalších zpracovávaných údajů, a souhlasím se Všeobecnými obchodními podmínkami vydavatelství Economia, a.s.

Nepřeji si dostávat obchodní sdělení týkající se objednaných či obdobných produktů společnosti Economia, a.s. »

Zaškrtnutím políčka přijdete o možnost získávat informace, které přímo souvisí s vámi objednaným produktem. Mezi tyto informace může patřit například: odkaz na stažení mobilní aplikace, aktivační kód pro přístup k audioverzi vybraného obsahu, informace o produktových novinkách a změnách, možnost vyjádřit se ke kvalitě našich produktů a další praktické informace a zajímavé nabídky.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.