Na ženy v médiích se zaměří druhý Kongres žen, který se koná 20. června v Praze. Účastníci se budou věnovat zobrazování žen a ženským tématům ve sdělovacích prostředcích, ale také tomu, na jak vysoké pozice se ženy v redakcích, vydavatelstvích a televizních stanicích dostanou. Celodenní program nabídne semináře, diskuse, představení neziskových organizací i hudební vystoupení.

Akce má upozornit na nerovnosti ve společnosti a přinést návrhy k jejich odstranění. Letošnímu setkání předchází kampaň s názvem Měsíc žen v médiích

"Hospodářské noviny se tématu diverzity věnují dlouhodobě v celé řadě projektů, a je proto přirozené, že jsme se stali i mediálními partnery Kongresu žen," uvedl šéfredaktor Hospodářských novin Martin Jašminský.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se