Že kvůli marnivosti padají andělé z nebes a Belzebub podle ní rozezná neřáda, kterého je třeba co nejrychleji odtáhnout do podzemního království, psal Friedrich Schiller už ve své Panně Orleánské. To ale ještě neznamená, že jsme touhu po vyšší atraktivitě a finanční nadřazenosti či zálibu ve zdobení vlastního zevnějšku během posledních 200 let zavrhli jako vlastnosti, pro něž už v moderní společnosti není místo. Nejnovější studie Vanity Capital: The Global Bull Market in Narcissism (Kapitál marnivosti: Globální býčí trh s narcismem) z dílny amerického finančního ústavu Bank of America Merrill Lynch (BAML) ukazuje, že je tomu přesně naopak.

Článek pro předplatitele
Ještě na vás čeká 90 % článku. Pokračovat ve čtení můžete jako náš předplatitel.

Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:

  • Mobilní aplikaci HN
  • Web bez reklam
  • Odemykání obsahu pro přátele
  • On-line archiv od roku 1995
  • a mnoho dalšího...

Máte již předplatné? Přihlaste se.

Přihlásit se

Zajímá vás jen tento článek? Dočtěte si ho za 19 Kč.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.