Že kvůli marnivosti padají andělé z nebes a Belzebub podle ní rozezná neřáda, kterého je třeba co nejrychleji odtáhnout do podzemního království, psal Friedrich Schiller už ve své Panně Orleánské. To ale ještě neznamená, že jsme touhu po vyšší atraktivitě a finanční nadřazenosti či zálibu ve zdobení vlastního zevnějšku během posledních 200 let zavrhli jako vlastnosti, pro něž už v moderní společnosti není místo. Nejnovější studie Vanity Capital: The Global Bull Market in Narcissism (Kapitál marnivosti: Globální býčí trh s narcismem) z dílny amerického finančního ústavu Bank of America Merrill Lynch (BAML) ukazuje, že je tomu přesně naopak.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...