Uzavírání obchodů, péče o zákazníky, vedení týmu, vyřizování byrokracie na úřadech a mnoho dalších činností se neobejde bez komunikace po telefonu. A tak firmy a živnostníci platí za volání tisíce i desetitisíce korun měsíčně a berou to jako nutnou daň úspěšnému podnikání. V platbách za telefonní služby se přitom skrývá velký potenciál úspor. Důkladná analýza efektivity nákladů na volání je však ve srovnání třeba s výdaji za energie podstatně komplikovanější a zjistit všechny potřebné údaje může být oříškem.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se