Selský rozum velí při určování ceny zboží nebo služeb spočítat náklady a zakalkulovat přiměřený zisk. Jenomže tak snadné to podnikatelé v dnešním byznysu opravdu nemají – vytvořit smysluplnou cenu patří k nejsložitějším oblastem byznysu. Dobře navržená cena má hlavně zásadní vliv na obchodní úspěch. „Postupů a modelů, jak správně stanovit cenu, je celá řada. Záleží na mnoha faktorech, které je potřeba zohlednit,“ říká marketingová poradkyně Jana Dolejšová a dodává: „V úvahu je potřeba brát odvětví, v němž působíte, náklady a konkurenční prostředí. Musíte vědět, kdo jsou vaši zákazníci a jak chcete, aby vaši službu či produkt vnímali – jde o exkluzivní, nebo snadno dostupné zboží? Cena sama o sobě obsahuje jakýsi příslib toho, co za ni zákazník skutečně dostane.“

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.