V pořadu Face to Face na webu a v aplikacích Hospodářských novin vystřídali špičky českého sportovního byznysu a manažery dodavatelů energií experti na kybernetickou bezpečnost. „České firmy si kybernetické riziko uvědomí, až když se samy stanou terčem útoku,“ říká Miloš Mastník, ředitel pro obchod a marketing společnosti ČD Telematika. David Lorenc z České spořitelny v debatě potvrdil, že banky patří k nejčastějším terčům takových útoků. „Máme na to vyčleněno deset lidí a investujeme desítky milionů korun ročně,“ říká. Podle Jana Kroba, ředitele poradenství v oblasti IT v KPMG Česká republika, české firmy zapomínají především na ohrožení vlastními zaměstnanci. Jak uvažují o sobě samých ve světě kybernetických rizik, prozradili všichni tři v krátkém dotazníku.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Celosvětově řeší problém kybernetické bezpečnosti méně než třetina firem.
  • Hrozba kyberútoku se přitom týká dvou společností ze tří.
  • Zájem hackerů o Česko roste, upozorňují odborníci, kteří se sešli v diskusním pořadu Hospodářských novin Face to Face.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.