Dosud sponzoři hokejového šampionátu v Praze opírali marketing o maskoty Boba a Bobka či o logo turnaje. Teprve teď mají jistotu, že mohou naplno využít tu nejsilnější zbraň – tvář Jaromíra Jágra. Tři týdny před začátkem šampionátu Jágr potvrdil, že se v Česku připojí k týmu, a to je výborná zpráva nejen pro trenéra Vladimíra Růžičku.

"Jeho účast bude bezpochyby obohacením i pro lepší marketingové zhodnocení akce," raduje se Jana Obermajerová, majitelka agentury BPA, která se českému hokeji stará o marketing. Prodej lístků na šampionát se příjezdem Jágra jen těžko zvýší, české zápasy byly bez ohledu na jeho účast vyprodány za pár hodin, vydělají ale firmy, které do hokeje své miliony investují.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.