Dosud sponzoři hokejového šampionátu v Praze opírali marketing o maskoty Boba a Bobka či o logo turnaje. Teprve teď mají jistotu, že mohou naplno využít tu nejsilnější zbraň – tvář Jaromíra Jágra. Tři týdny před začátkem šampionátu Jágr potvrdil, že se v Česku připojí k týmu, a to je výborná zpráva nejen pro trenéra Vladimíra Růžičku.

"Jeho účast bude bezpochyby obohacením i pro lepší marketingové zhodnocení akce," raduje se Jana Obermajerová, majitelka agentury BPA, která se českému hokeji stará o marketing. Prodej lístků na šampionát se příjezdem Jágra jen těžko zvýší, české zápasy byly bez ohledu na jeho účast vyprodány za pár hodin, vydělají ale firmy, které do hokeje své miliony investují.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se