Spokojenost zaměstnanců prý v posledním roce klesla, vyplývá z nedávných průzkumů. Mimo Českou republiku meziročně z 52 procent na 44 (podle průzkumu společnosti Accenture), v Česku je pak spokojeno jen 35 procent zaměstnanců a zbytek by se klidně a rád překvalifikoval jen proto, aby mohl dělat něco úplně jiného, nejlépe za větší peníze. Což je výsledek průzkumu, který bezpochyby nesouvisí s tím, že jej dělalo Národní centrum kvalifikací.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Velké korporace čím dál častěji sahají k dotazníkům spokojenosti zaměstnanců.
  • To se však netýká jen zaměstnanců, ale také jejich nadřízených. Ti nejvyšší, kteří své nadřízené nemají, se průzkumů na téma spokojenosti s vedením účastnit nemohou. Ještě nad nimi však stojí akcionáři.
  • Kvůli permanentnímu tlaku na zisk souběžně probíhá i permanentní tlak na příjem.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru