Máme se bát Ruska? Jsem přesvědčen, že nám bezprostřední vojenské nebezpečí nehrozí. To ale neznamená, že bychom neměli být ve střehu. Potřebujeme myslet na vlastní obranu, mít dobrou „ruskou“ zahraniční politiku a efektivně spolupracovat v NATO a EU. Severoatlantická aliance je nejúspěšnějším obranným uskupením historie. Přímý vojenský střet nemůže ruská armáda riskovat. Moskva má ale jiné možnosti. Už v kampani proti americkému radaru si Rusové vyzkoušeli, že podpora „mírových“ iniciativ a propagandistická válka jsou účinnými záškodnickými metodami. Že má ruská ambasáda přes 140 lidí – dvakrát více než USA – to není náhoda. Rozvoj sociálních sítí Rusku navíc umožnil šířit demagogii, polopravdy a lži bez nutnosti proniknout do mainstreamových médií.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.
Newsletter

Týden v komentářích HN

Máte zájem o informace v širších souvislostech?

Zadejte Vaši e-mailovou adresu a každý pátek dopoledne od nás dostanete výběr komentářů, které se během týdne objevily na stránkách Hospodářských novin. Těšit se můžete na komentáře Petra Honzejka, předního ekonoma Tomáše Sedláčka, kardiologa Josefa Veselky a dalších. Výběr pro vás připravuje šéfeditor iHNed.cz Jan Kubita.

Přihlášením se k odběru newsletteru souhlasíte se zpracováním osobních údajů a zasíláním obchodních sdělení, více informací ZDE. Z odběru se můžete kdykoli odhlásit.

Přihlásit se k odběru