Dlouhodobá diskuse o ženách ve vedení českých firem často končí u kvót. Ty jsou pak okamžitě relativizovány. Nejde však o někdy naznačovanou válku pohlaví, nýbrž o reálnou situaci ve společnosti i na pracovním trhu. 44 procent ekonomicky aktivních Čechů jsou ženy, více než polovina absolventů a absolventek českých vysokých škol, tedy polovina potenciálu talentů, jsou právě ženy.
Klíčová je z tohoto pohledu i dimenze ekonomické síly. Ženy mají vliv na více než 70 procent spotřebitelských rozhodnutí a firmy jim musí nejen dobře rozumět. A v neposlední řadě mají firmy s vyšším zastoupením žen lepší ekonomické výsledky, lépe poskytují služby a efektivněji se vyrovnávají se složitými nebo neznámými situacemi.
Vedle přístupu k veškerému on-line obsahu HN můžete mít:
- Mobilní aplikaci HN
- Web bez reklam
- Odemykání obsahu pro přátele
- On-line archiv od roku 1995
- a mnoho dalšího...