Dohlížet na evropské podnikání společnosti SABMiller, druhé největší pivovarnické skupiny na světě, není dnes zrovna snadné. Evropa konzumuje méně piva a pivaři pijí jinak, říká Sue Clarková, ředitelka evropské divize firmy, která vlastní také největšího českého hráče v oboru Plzeňský Prazdroj.

Na Západě lidé vyhledávají často víno a moderní nápoje. Pivovarnický gigant tak vyčerpávají investice do inovací a marketingu. Na Východě, konkrétně v Rusku a na Ukrajině, potápí pivovary politická situace. "Doufáme, že už se v Rusku dostáváme na dno," komentuje tamní situaci Clarková. Česko zůstává ve spotřebě v rámci Evropy dál na výši, dodává.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.