Pan Brhlík prodává parní hrnce. Jeho výrobky mají unikátní konstrukci, proto si je dokonce nechal patentovat. Hrnce se panu Brhlíkovi bohužel neprodávají tak dobře, jak by si představoval. Rozhodl se proto najmout obchodního zástupce, který by za provizi objížděl republiku a hrnce nabízel obchodníkům i domácnostem. Pan Brhlík se bude moci soustředit na vývoj a otravnou práci, spojenou s oslovováním zákazníků, přenechá obchodníkovi. Jenže - může takový přístup fungovat?

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se