Věrnostní programy přestaly být záležitostí velkých firem, jako jsou obchodní řetězce, finanční instituce či sítě čerpacích stanic. Přicházejí s nimi i malé a střední firmy. Klubová karta pro klienty už není výjimkou ani v kadeřnictví, restauraci či zahradnictví. Vyplývá to z loňského listopadového průzkumu "GfK Loyalty Cards", který provedla společnost GfK. Nějakou zákaznickou kartu podle něj vlastní téměř devět z deseti Čechů ve věku od 15 do 65 let. V průměru mají tito lidé šest věrnostních karet, pravidelně využívají nejméně čtyři karty.

Zatím jste si přečetli méně než 10 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.