Mezinárodní den dětí se sice slaví až 1. června, ale italskému návrhářskému duu Dolce & Gabbana minulou neděli zajisté nešlo o práva a potřeby našich nejmenších spoluobčanů.

Když italští designéři na své milánské přehlídkové molo vyslali modelky s novorozeňaty v náručích, jednalo se o gesto, kterým zřejmě chtěli spíš než nový život oslavit novou cílovou skupinu.

"Dospělí spotřebitelé dnes mají vše, po čem kdy toužili, a tak je jen logické, že oděvní firmy hledají nové produktové kategorie, které by jim zajistily růst," vysvětluje ředitelka německé pobočky konzultantské společnosti Boston Consulting Group Antonella Mei-Pochtlerová.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se