Sdružení amerických módních návrhářů CFDA v únoru oznámilo, že se hlavním sponzorem nové pánské verze newyorského týdne módy stane internetový gigant Amazon. Jedná se tak zřejmě o další pokus zakladatele společnosti Jeffa Bezose podmanit si říši luxusu.

Proniknout do světa módy se internetový prodejce Amazon totiž intenzivně snaží už pěkných pár let. Před časem firma podepsala několikaletou sponzorskou smlouvu s pořadateli indických týdnů módy. V uplynulých letech Amazon najal bývalou kreativní ředitelku sítě luxusních nákupních domů Barneys New York Julii Gilhartovou, finančně podpořil prestižní ples Kostýmního institutu Metropolitního muzea v New Yorku a v newyorském Brooklynu otevřel obrovský fotografický ateliér. Navíc tato společnost každoročně pořádá eventy pro přední americké designové školy jako Fashion Institute of Technology nebo Parsons School for Design.

Zatím jste si přečetli 30 % textu. Pokračování je k dispozici pouze pro platící čtenáře.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.