Paradoxní situaci čelí satirický týdeník Charlie Hebdo. Ještě nedávno mu hrozil bankrot, po brutálním útoku teroristů, kteří vyvraždili třetinu redakce, se ale vzedmula vlna zájmu o nová čísla i o předplatné. To magazínu vynáší miliony eur. Proto nyní redaktoři zvažují, jak s penězi naloží a na jakou cestu se týdeník vydá.

Časopis, který odmítá publikovat reklamu, měl ještě před časem pouhých pět tisíc předplatitelů. Každý týden se ho prodalo zhruba 30 tisíc kusů. Potýkal se s vážnými problémy a koncem loňského roku se jeho vedení v čele s šéfredaktorem (a později jednou z obětí útoku) Charbem obrátilo na veřejnost s žádostí o finanční pomoc.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se