Studenti českých vysokých škol a univerzit s technickým zaměřením by po škole nejraději zamířili do Škody Auto. Vyplývá to z letošního průzkumu, který v Česku už podruhé uspořádala švédská společnost Universum s komunikační agenturou Studenta Media a kterého se zúčastnilo více než 13 tisíc vysokoškoláků. Škoda Auto byla první v obou dosavadních ročnících průzkumu.

Strategií této automobilky je, že se snaží zaujmout studenty už na školách a nechat je přičichnout ke své firemní kultuře už při studiu.

Zbývá vám ještě 90 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se