Studenti českých vysokých škol a univerzit s technickým zaměřením by po škole nejraději zamířili do Škody Auto. Vyplývá to z letošního průzkumu, který v Česku už podruhé uspořádala švédská společnost Universum s komunikační agenturou Studenta Media a kterého se zúčastnilo více než 13 tisíc vysokoškoláků. Škoda Auto byla první v obou dosavadních ročnících průzkumu.

Strategií této automobilky je, že se snaží zaujmout studenty už na školách a nechat je přičichnout ke své firemní kultuře už při studiu.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

  • Tuzemští technici mají velmi blízko k firmám s českou tradicí, a dávají jim dokonce přednost před cizími značkami zvučných jmen, jako je například Google nebo Siemens.
  • Značka Škoda je v očích studentů český fenomén díky své historii, významu i úspěchu na trhu.
  • Hned za Škodou se umístila jako druhý nejžádanější zaměstnavatel Skupina ČEZ.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.