Novinář Peter Oborne je v Anglii ve svém oboru autoritou, od roku 2010 byl šéfkomentátorem londýnského deníku Daily Telegraph. Minulý týden za sebou ale hlasitě práskl dveřmi. Vydavatele a vedení listu Daily Telegraph veřejně obvinil, že pod tlakem banky HSBC a z obavy, aby ji noviny neztratily jako inzerenta, redakci zakázali psát o problémech HSBC.

A to nejen o aktuálním skandálu "SwissLeaks", kde existuje podezření na tisíce ulitých účtů ve švýcarské pobočce. Ale už před dvěma lety podle Oborna museli reportéři listu zastavit práci na jiné kauze ohledně HSBC, jejich práce byla stažena z webu novin a museli zničit materiály, včetně emailů, které k tomu měli.

...

Pokračování tohoto článku si mohou přečíst jen předplatitelé. Děkujeme za vaši přízeň.
Obsah starší než měsíc je součástí archivu a do článků zdarma se nepočítá. Chcete číst bez omezení? Předplaťte si plný přístup.
Předplatit od 199 Kč / měsíc
Máte již předplatné?