Kvalifikace zaměstnanců a jejich další odborný i osobnostní rozvoj jsou jedněmi z cílů, který si stanovila společnost Globus k blížícímu se dvacátému výročí působení na českém trhu. Různé interní a externí aktivity v tomto směru přijdou řetězec na přibližně čtyři miliony korun ročně. Kvalifikace zahrnuje stávající zaměstnance i učně.

Do sítě patnácti hypermarketů a tří Baumarktů nastupují každoročně na svoji praxi stovky žáků středních odborných učilišť a škol. Jen hrstka z nich ale u řemesla, kterému se vyučí, skutečně zůstane. "Máme minimum zaměstnanců, kteří se u nás vyučili danému oboru," říká personální manažerka Globusu ČR Sandra Kipeťová. A právě to by chtěl Globus v budoucnu svým projektem změnit.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.