Obecně v Evropě spotřebitelé stále neutrácejí. Tedy alespoň ne tolik, jak by si velké maloobchodní řetězce nastavené na růst, přály. Pokles tržeb je nutí šetřit, zároveň hledat cesty, jak ve svých obchodech zákazníky udržet. Na vysoce konkurenčním tuzemském trhu to platí dvojnásob.

Jedním z v poslední době populárních nástrojů přesvědčení zákazníka k návštěvě toho kterého řetězce jsou věrnostní programy. Stále častěji zaměřené na děti, sběratelské předměty a populární licence filmových postaviček, jako jsou třeba aktuálně v Tescu přítomní Angry Birds.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.