Mobilní volání už delší dobu neslibuje růst příjmů, největší český operátor O2 proto chce začít vydělávat na televizních divácích. Do vlastní placené televize investuje velké peníze a věří, že atraktivními pořady razantně zvýší počty zákazníků. V první řadě sportovních fanoušků.

130 zápasů

z příští sezony Ligy mistrů má odvysílat společnost O2, včetně semifinále a finále.

"Nakupujeme další a další exkluzivní práva. Nyní se zaměřujeme na sport," potvrzuje v rozhovoru pro HN šéf operátora O2 Tomáš Budník. "Snažíme se najít zajímavá práva ke sportovnímu obsahu, která jsou k dispozici pro Českou republiku, a chceme je mít exkluzivní, aby nebyla na jiné kabelové televizi či satelitní platformě," říká Budník.

Zatím největším lákadlem jsou tento měsíc získaná práva na fotbalovou Ligu mistrů UEFA, již bude operátor vysílat od příštího ročníku. Jde o jednu z nejsledovanějších sportovních událostí, finále po celém světě sleduje více než 100 milionů diváků. A zápasy této soutěže stabilně sleduje také několik set tisíc českých fanoušků.

Zbývá vám ještě 70 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se