Vyrábíte nebo prodáváte zboží určené dětem a rádi byste našli způsob, jak malé zákazníky efektivněji oslovovat? Ať už jde o hračky, cukrovinky, dětský nábytek, školní potřeby, či finanční produkty, vždy je třeba si uvědomit, jakou potřebu svým výrobkem či službou naplňuji.

"Například u předškolních dětí zaměřte marketingové aktivity vždy na rodiče, pro které jsou důležitými hodnotami zejména bezpečnost a zdravotní nezávadnost výrobku. Přesvědčí je reference a také věrohodné, reálné fotografie zboží," říká marketingová poradkyně Hana Rolincová, která se vedle marketingu věnuje i výrobě dětských čepic určených k nošení pod cyklistickou přilbou. Prodej dětského zboží podle ní také dobře podpoří virální reklamní kampaně či vyjádření odborníků.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se