Americká Coca-Cola, největší nápojový koncern světa, se už několik let potýká s poklesem prodeje. Nejenom v USA či Evropě, ale začíná ji trápit prodej také na klíčových rozvíjejících se trzích, například v Mexiku nebo Číně. Důvod je v podstatě všude shodný – lidé chtějí jíst a pít zdravěji. Proto se stále více vyhýbají slazeným nápojům.

Zatímco konkurenční firmě PepsiCo se daří vyrovnávat klesající prodej slazených nápojů nabídkou slaných pochoutek, Coca-Cola nyní vsadila na obohacené mléko, které nabízí pod značkou Fairlife.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.