Celá tato marketingová strategie do vás zaseje semínko po semínku obav, že pokud vás partner nepřekvapí pobytem v Paříži nebo aspoň nepřinese domů pugét předražených valentýnských růží, pravděpodobně vás dost nemiluje. Nebo je to prostě suchar. V horším případě obojí.

Nedokážu odhadnout, jestli jsou o svátku zamilovaných ve větší pasti muži, protože jsou nuceni předvést veškeré své romanticko-dobyvatelské schopnosti, nebo ženy, protože nevědí, jestli je lepší zoufalé valentýnské snahy svých partnerů ocenit, nebo razantně bojkotovat. Jisté je, že past to je, ať už nad ní poletují vrkající holubičky, nebo je přikrytá růžovým hedvábným papírem.

Zbývá vám ještě 80 % článku
První 2 měsíce předplatného za 40 Kč
  • První 2 měsíce za 40 Kč/měsíc, poté za 199 Kč měsíčně
  • Možnost kdykoliv zrušit
  • Odemykejte obsah pro přátele
  • Nově všechny články v audioverzi
Máte již předplatné?
Přihlásit se