Mistrovství světa v hokeji ještě nezačalo. Přesto by množství a všudypřítomnost českých vlajek v řadě obchodních řetězců mohly člověka zmást. Návštěvníkovi z ciziny se musí zdát, že Češi jsou velcí vlastenci. Malá modrobíločervená vlajka má přitáhnout oči k sýrům, salámům a dalším potravinám. Zdá se, že sázka na "české" vládne tuzemskému maloobchodu. Lépe řečeno: "to české" vládne marketingu.

"Lidé už nesledují jen cenu, ale i příběh výrobku, kde byl vyroben, kde firma zaměstnává lidi," tvrdil tisícovce posluchačů s velkým optimismem ministr zemědělství Marian Jurečka minulý týden na konferenci českého maloobchodu Retail Summit. Lidé se pomalu, ale jistě stále víc zajímají o to, co kupují, tvrdí i obchodníci a výrobci. Trend potvrzuje třeba šéf Billy v Česku Jaroslaw Szczypka, který v nedávném rozhovoru pro Hospodářské noviny připomněl, že už loni byla díky všudypřítomné diskusi o původu potravin extrémně silná poptávka po českém zboží. "O českém boomu se mluví tak poslední tři roky," tvrdí šéf Billy.

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.