Studenti v Česku mají stále menší zájem o technické obory a firmy často nemají odkud nabírat nové talenty. V německé automobilce Audi si ale na nedostatek zájemců nestěžují, naopak většinu uchazečů musí odmítat. "Není to tím, že bychom jim nabízeli lepší plat než konkurence. My se snažíme oslovit studenty už na školách," říká Antje Maasová, šéfka HR marketingu v Audi. Tato automobilka například dělá ze středoškoláků amatérské novináře nebo se snaží pro techniku nadchnout dívky.

V článku se dále dozvíte

  • V německé automobilce Audi oslovují studenty už na středních školách, pro techniku se snaží nadchnout i dívky.
  • V učňovských pozicích má automobilka 23procentní podíl žen, a jde převážně o technické pozice.
  • Každý rok nabízí Audi v Německu učňům a studentům 1 600 stáží, každý rok dostanou od absolventů přes 100 tisíc žádostí o zaměstnání.

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.