Málokterý umělecký směr prošel za poslední léta takovým vývojem jako fotografie. Její éra začala, když Brit William Fox Talbot vynalezl negativ, rozvíjela se, když Dán Jacob Riis připlul do New Yorku fotit chudinské čtvrti, gradovala s polaroidem Andyho Warhola a došla katarze ve chvíli, kdy se bezejmenný snímek kovboje od Američana Richarda Prince – který nikdy nevkročil do temné komory – vydražil v roce 2005 za víc než milion dolarů. "Nic na světě nemá svůj status quo," míní dvojice vedoucích katedry fotografie na pražské Vysoké škole uměleckoprůmyslové Aleksandra Vajd a Hynek Alt. "V rámci ateliéru se snažíme tuto tekutou beztvarou povahu fotografie vnímat jako její podstatu."

Pokračování textu je k dispozici pouze pro platící čtenáře

Předplatitelé mají i řadu dalších výhod: nezobrazují se jim reklamy, mohou odemknout obsah kamarádům nebo prohlížet archiv.

Proč ji potřebujeme?

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě. Zároveň vám založíme uživatelský účet, abyste se mohli k článku kdykoli vrátit a nemuseli jej platit znovu. Pokud již u nás účet máte, přihlaste se.

Potřebujeme e-mailovou adresu, na kterou pošleme potvrzení o platbě.

Pokračováním nákupu berete na vědomí, že společnost Economia, a.s. bude zpracovávat vaše osobní údaje v souladu se Zásadami ochrany osobních údajů.

Vyberte si způsob platby kliknutím na požadovanou ikonu:

Platba kartou

Rychlá online platba

Připravujeme platbu, vyčkejte prosím.
Platbu nelze provést. Opakujte prosím akci později.